DETTA BILDEN ÄR EJ JAG!!!!!!!

det här är INTE jag!!!!!!! jag är inte så TJOCK!!!!!! det är inte så dåligt att vara tjockkk men jag vill ej vara det. men jag vill endå att alla tjocka ska läsa http://gangstrar.blogg.se . är det någon som vill göra ett länkbyte? isfåfall ska ni kommentera på den här bloggen. vi har ca 40 om dagen när vi bloggar mycket så om du vill ha mycket läsare du ska vilja länkbyte. kommentera även hur många läsare du har om dagen (unika) och vad du åt till mat. hejdå älskar dig arvid p.s jag är inte bög. fast jag tycker det är bra med bögar men jag vill ej va de. arvid är en flicka. älskling.'
OM DU INTE LÄNKA OSS KAN VI BARA LÄNKA DIG.

Kommentarer
Postat av: Hamza Jusufoski

Hej. Jag gillar inte dig. Jag heter Hamza. Jag har en kort balle. Men det gör inget. Jag är den största fågeln. Jag har vingar. Jag är den största fågeln. Jag heter fortfarande Hamza. Jag har en lång balle. Dra ballen i gruset vad lång den är. Helvete. Jag måste gå. Hejdå. Med vänliga hälsningar Hamza.

2023-02-23 @ 12:09:21
URL: http://Hamzasfitta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0